Skoj och tråkigt...

Det har varit jäkligt kasst med bloggandet i helgen, har haft massor på schemat och inte känt mig riktigt på humör för att skriva...
I vart fall så var det brunch med några vänner igår, som följdes av en tur på stan och ett glas vin. Mycket trevligt. Mindre trevligt blev det på kvällen när jag fick veta att två goa vänner gjort slut :( de är underbara bägge två och jag finns där för dem bägge, så ingen sida tagen mer än den andre men det känns oerhört tråkigt och jag håller tummarna för att de hittar tillbaks till varandra :)

Om en timme skall jag på ytterligare ett av de där hemliga mötena, men snart mina vänner, snart avslöjas allt =)
Vet dock inte om jag vill avslöja, reaktionerna kommer antingen bli irritation eller glädje, finns inget mitt emellan i denna fråga... vet själv inte vart jag står i frågan men om jag varit utomstående så vet jag att min reaktion hade varit negativ och det är himla tråkigt =/ Ja det återstår att se :p

I eftermiddag blir det fika hos min kusin...
...nu mera jobb :)
Later...

Kommentarer
Postat av: Tereza

Jag har en gissning, en vild gissning på dina hemliga möten! :-)

2009-05-12 @ 09:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0