To do in Florida!

Nu har det börjat hända grejer, det dyker hela tiden upp saker man vill se eller göra men man får försöka begränsa sig. Allt kostar ju både tid och pengar tyvärr.

Men det vi bestämt att vi ska göra hittills är;

Disney World, Sea World, Airboat i Everglades, åka ner till Key West, Simma med delfiner, Kennedy Space Center och sen ska vi självklart ligga lite på stranden, gå i affärer, kanske besöka något nöjesfält och om jag får bestämma åka på en kryssning. Vi bägge vill kryssningen men min andra hälft anser att det tar för mycket tid.
Men hallå! Det är Bahamas! =D



Vem kan motstå detta!? =D

Det låter stressigt men jag tror inte det är några problem,
vi är duktiga tillsammans i sådana lägen :)

Jag vet inte hur jag lyckas, men hela tiden hittar jag saker billigare
än jag innan hittat och varje grej vi ska göra rasar i pris, gott!
Bara kryssningen har jag fått ner från 10 papp till 4,5 =D

Detta är skitskoj och jag älskar allt som har med resor att göra *njuter*

Nu ska jag försöka njuta av att arbeta också, hehe...

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0