Toppenkväll igår, förberedelser idag...

Igår efter jobbet åkte jag hem och hämta en flarra vin, sedan blev det bussen ner till kajen på Eriksberg för att möta Jessica. Det blev inhandling av sushi och sen satt vi där och åt detta, drack vin och självkart snacka en massa :) För när jag och Jessica umgås, då är det aldrig tyst :p
En supertrevlig kväll verkligen. Och hon skulle jobba nu på morgonen och jag måste ju packa och sånt, så vi hade sagt att det inte skulle bli så sen, men... det blev taxiresa hem vid midnatt, hehe... men som sagt - verkligen en toppenkväll =)

Nu ska jag ta en dusch, packa och sedan åka iväg och köpa mig ett par flipflop och solglasögon. Efter det hem till mamma o pappa en sväng på en fika innan det bär av mot Landvetter. Jag har ännu inte fattat att vi ska resa tror jag. Men det blir alltid bättre när man svänger av motorvägen vid flygplatsskylten :p

Jo... såg på Apollos hemsida att de visar Bride Wars på utresan och Bedtime Stories på hemresan. Skulle varit tvärtom eftersom första filmen är sedd och jag vill se andra filmen, men vi åker hem mitt i natten så jag lär ju somna, haha...

Nepp, dusch var det...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0