Tusen nålar!

19 veckor kvar tills semester, hur fasen ska jag orka!? Kommer jag nog inte göra, känner jag oss rätt kommer vi ta en weekend eller en sista minuten eller något i maj/juni. Jag sitter som på nålar på jobbet och är i desperat behov av att bara vara ledig och tvingad till att inte göra mycket annat än ligga still och ta det lugnt.
En bra bok - En solstol - En vecka, jaaa tack :p


Halsen blir inget bättre, men inget annat blir hellre sämre. Kan¨dock inte äta föda så det är mycket proteindrinkar, yoghurtar, glass och annat som har slinkit ner i min mage denna vecka. Fick i mig varma mackor i förrgår också...
Längtar efter att bara kunna äta flingor till frukost, ett riktigt mål mat på lunchen och något gott på kvällen, tänk vad snabbt man längtar efter sina "vanor", bara onsdag och det känns som jag inte ätit på en månad, hehe... Idag efter jobbet ska jag handla, fiskgratäng och glass och nyponsoppa :)
Fler bra förslag på vad som kan va bra att köpa när man inte kan äta/svälja?

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0