Bokrea

Jag är seeeg! SItter och halvsover i soffan, kroppen är helt tung.
Efter jobbet var jag iväg på en bokoutlet där man kunde fylla en liten papp påse med böcker för 50 kr.
Fanns inte så mkt att välja på och alla böcker var ganska gamla, så jag hitta dock bara tre böcker så jag nöjde mig med dem, 30 spänn, lagom :)

En bok om skvaller, tjejer osv. Me like.


En annan bok om World Trade Center katastrofen.
Jag är ju en sucker för just denna katastrof, denna och även för Madeleine-fallet och Tsunamin. På något sätt intresserar alla dessa katastrofer mig och jag slukar all info med vidöppna ögon och bultande hjärta.


Tredje och sista boken var en reseguide om Kaliforninen, jätte bra sådan med även en stor karta i. Så nästa år (hoppas jag)  ;)


Nepp, nu blir det en kopp te och gotta ner mig i soffan...
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0