Välkomna tillbaka...

Hej allesammans
Hoppas ni haft en bra helg!
Min har varit bra, fullt upp... Har massor att skriva egentligen men inte mycket tid. Sitter på jobbet, ont i halsen, gissar på halsfluss - haft det nååågra ggr i mitt liv så jag känner igen symtomen, så jag försöker ringa vårdcentralen men det är upptaget hela tiden (och de ska ha knappvalstelefon, hmm...)

Semestern är iaf halvbestämd, nu ska jag bara få ok från chefen också, men som det verkar nu blir det 16 september - 12 oktober. Florida here we come! :) Men som sagt, chefen bestämmer ju tydligen, hehe... och eftersom vi får nytt datasystem på jobbet 5 oktober så känns det sådär :( Men håller tummarna...

Återkommer om helgens bravader i eftermiddag!
XoXo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0