weekend

Så, vad hände egentligen i helgen?

I Torsdags grillade vi hemma hos en kompis och så kom min andra hälft Jessica hem så det var en toppenkväll.
Fredagen spenderades hemma hos Jessica och ytterligare en grillning på kvällen.
lördagen var jag och tränade och på eftermiddagen var det middag/kalas hos min morfar, efter det hjälpte vi en kompis att flytta.
Söndagen hade älsklingen jour så han hade en körning mitt på dagen och efter det åkte vi till Ikea och inhandlade lite småsaker och packade ner som inflyttningspresent till han som flyttat, eftermiddagen spenderades med en pizza på hans vardagsrumsgolv och sedan hem och slappa i soffan.
Kort och gott - min helg!
Vad har ni gjort???

Jo, svärföräldrarna drog till Mallorca i lördags också och vi är inte alls avundsjuka här hemma i vårt underbara Sverige-väder ;)

Nu är ällingen uppe och handlar för mig, är helt slut *pust* så snart kommer han hem och jag får dagens första riktiga mål mat - fiskgratäng - sen massa glass =D
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0