1:a advent 2009

Julpysslet var mysigt.
Gröt, glögg, pepparkakor, pyssel och tacos.
Och en hemlighet avslöjades - i augusti nästa år skall jag få ytterliggare en kusin, lilla Amanda ska bli storasyster! Hur härligt är inte det då!? =D


Lilla Mandisen var också med och pysslade :)

Jag gjorde bl.a. denna adventsljusstake, så nu står första ljuset och brinner här hemma i renoveringskaoset. Lite småmysigt må jag säga :)



Mår hyffsat bra nu *knack knack* så imorgon blir det jobb och sen hoppas jag på att vara helt frisk under veckan, för det är verkligen en fullspäckad vecka så sjukdom har jag icke tid med. Vill ju få iordning här hemma också. Så jag håller alla mina tummar och tår, för nu har ällingen blivit förkyld :(

Nu ska jag gå igenom kalendern för nästa vecka, kolla färdigt på El Clásico och förbereda mig för morgondagens jobb.

Go kväll gott folk :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Gud va roligt för Amanda! :) det hjälpte att ni var barnvakter sist då! =)

härligt med lite julstämning. Hos mig har den inte infunnit sig riktigt. Krya på er båda två!

2009-11-29 @ 22:46:01
URL: http://Plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0