Jag är tillbaka...

Hej allesammans och välkomna tillbaka!

Som ni märker har jag inte bloggat på ett tag, varför?
Ja ni, det är en hel del olika anledningar som spelar in i svaret på den frågan...
Nu är jag i alla fall tillbaka, bättre än någonsin och med en hel del nya idéer ;)

En är bl.a. att jag resten av året skall testa att köra temaveckor,
jag kommer alltså skriva inlägg om en viss sak varje vecka,
blandat med updates om mitt egna liv, självklart :)

Vad tror ni om detta? Toppenidé! Jajjamän!
Men nu behöver jag er hjälp, har en del egna förslag men jag vill ha förslag
från er - ge mig lite tips på temaveckor! Kom igen nu! ;)

Eftersom mina senaste inlägg handlade om min Kalifornien resa och jag inte gett er någon uppföljning på detta så kommer veckans tema självklart vara *trumvirvel* RESOR, ingen som blir förvånad va!? Haha...

It's good to be back!
Love


Kommentarer
Postat av: Mia

Välkommen tillbaka! Snart får det absolut bli jul-tema tycker jag! =) Kanske något inrednings-tema...? =)

kram till dej

2009-11-17 @ 19:41:38
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0