Gräsänka

Just nu är jag gräsänka här hemma, min andre hälft är budchaffis och fick körning långt bort - jokkmokk, ja ni läste rätt. Jokkmokk!
Så han åkte igår vid lunchtid och kommer hem imorgon eftermiddag/kväll.
Och de som känner mig vet min reaktion - fasa, jag är så jäkla mörkrädd och bara tanken att jag skulle behöva sova själv på natten gjorde att jag mådde illa.

Men... tro det eller ej, de där monstrena under sängen och mördarna som alltid kommer göra inbrott på nätterna har ännu hållt sig borta, är dock en natt kvar så man vet ju aldrig, haha... igår var fläktlampan ovanför spisen tänd och lampan i badrummet halvt ned dimrad, men idag får de nog bli bara dimrad toalampa ;)

En hemlighe mellan oss - Jag har faktiskt tyckt det varit ganska gott att vara själv och det har gått tusen gånger bättre än jag kunat ana. Är själv extremt stolt! =D

Största nackdelen med att vara ensam är att jag fuskar med maten, jag gillar verkligen inte att laga mat i vanliga fall och att laga till en enda person suger verkligen. Tur att choklad mättar, och att man kan köpa mat på jobbet hehe...
Nu ska jag kolla klart på Desperate, äta räkostmacka och sen bedtime!

Sweet Dreams


Kommentarer
Postat av: gisela

Välkommen igen,,,skall bli kanon kul att läsa.

Ps: man klarar mer än man tror när man e ensam...men du kan väl lova att ha stängd balkongdörr i alla fall, sov nu så sött.kram på dig!

2009-11-17 @ 21:51:11
Postat av: gisela

Välkommen igen,,,skall bli kanon kul att läsa.

Ps: man klarar mer än man tror när man e ensam...men du kan väl lova att ha stängd balkongdörr i alla fall, sov nu så sött.kram på dig!

2009-11-17 @ 21:51:49
Postat av: Mia

Tess: Glömde säga förut; välj en svart! =)

2009-11-18 @ 22:06:43
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0