I did it...

Idag jobbade jag och det gick väldigt bra, gott!
Var bokslut så tanken var övertid, men cirka 10 min efter min ordinarie arbetstid slutade så ballade systemet ut och det gick inte göra så mycket mer, så det blev hemgång.
Åkte till affären och handlade lite, bla halstabletter åt mitt hjärta som ligger sjuk här hemma stackarn. Hade också fått mail om att min nya telefon anlänt till uthämtningsstället, men ej fått någon avi så jag chansa, men icke. Eftersom det med avin kommer komma ett avtal jag ska skriva på så kunde jag inte få ut telefonen utan avin :(
Och inatt klockan 04.00 slutar mitt nuvarande abonnemang att fungera, så jag kommer vara utan telefon ända tills imorgonkväll - panik! =(
Men jaja, bara så ni vet i fall ni försöker nå mig, hihi...

Håller på att ordningsställa köket igen, går sådär eftersom vi sålde bord och stolar så jag har inget att klättra på när jag gör iordning skåpen haha, men skam den som ger sig. Ska hålla på en timme till, sen är det årsmöte med vår bostadsförening, får väl se om det blir någon hyreshöjning (som vanligt) *pust*

Over and out


Kommentarer
Postat av: a

Va härligt att du mår bättre! tråkigt för basse bara.. och han som är man, kan tänka mig att han nästan är "döds-sjuk" nu =)

Håller tummarna för att hyran inte höjs denna gången. Ser fram emot att se resultatet i lgh snart =)

Snart kan vi spela uno ihop! =)

2009-11-30 @ 21:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0