Jag gav upp...

Hostmedicinen gör mig yr och illamående, men den hjälper som tur är och jag har börjat känna mig bättre ang hostan men som sagt, yr och illamående.
Dagen igår spenderades på badrumsgolvet.
De senaste två nätterna har jag inte kunnat sova efter att jag tagit denna, varit som kroppen protesterat. Första natten blev jag så pigg att jag låg vaken till 05.00, andra natten vakna jag nog varje halvtimme-timme hela natten. Så i natt vägrade jag ta hostmedicinen eftersom jag bestämt mig för att gå och jobba, men ack nej, vaknade massa gånger av att jag hosta istället och när jag vakna och hängde mig över sängkanten och hosta så jag fick ont i halsen och kräk känslor så gav jag upp tanken ang jobbet, gick upp och tog min hostmedicin och nu sitter jag här och känner mig som om jag vore bakis, haha...
Men på måndag ska jag ta mig fasen jobba, så nu jäkla kör jag på fullt ut med hostmedicinen hela helgen, full dos!

Igår va en killkompis här och hjälpte ällingen att bära möbler för i eftermiddag ska de lägga golv i vårt vardagsrum, man känner sig mest bara i vägen när man inte kan hjälpa till så det blir nog (om jag inte ligger på badrumsgolvet) att jag förflyttar mig in i sovrummet under tiden.

På tal om ällingen så är han iväg nu och besiktigar vår bil, håller alla fingrar och tår för att den går igenom, men det bör inte vara något problem :)
Sen när han kommer tillbaks ska han få koppla in tv:n de koppla ur igår, hur ska jag annars klara denna dagen!? :p

Nepp, ska ta mig lite juice och invänta hans tillbakakomst...
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0