Klagar av mig lite!

När ska man bli bättre?
Snuvig, trött, hosta och hes - nej just det, hesheten försvann i natt, nu är rösten helt borta. Typiskt! Gör så himla ont i halsen när jag hostar, så idag ska jag trycka i mig bafusin (men bara varannan timme M, hihi) och försöka bli frisk, känner icke för att vara hemma imorgon :(

Idag ska vi på middag hos S mormor och morfar, får se hur det blir med det. S är ju också förkyld och hans mormor skall opereras på torsdag och det sista man vill är ju att hon ska bli sjuk. Det man vill är ju däremot att åka dit och äta :(

Skulle behöva åka till Ikea också, kolla säng, de har ett erbjudande i helgen på 1000 kr rabatt per säng och naprapater på plats som hjälper dig välja säng efter hur din rygg är. I need! Men får se, orkar egentligen inte det heller, vill bara vila.
Men så är det det där med andningen som blir tungt om jag ligger ner eller sitter stilla, fast om jag rör på mig blir jag anfådd direkt, pest eller kolera :(

Nä usch sikket klagoinlägg och massa lessna gubbar, haha...
Skriv något som livar upp min för tillfället alldeles för trista tillvaro ;)
Love you all...

p.s Hittade detta på nätet, sikken lycka ;)
http://www.sund.nu/docs/artikel.asp?art=509&tem=2


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas inte S mormor blir förkyld för då får hon förmodligen inte opereras.. så håll er på andra sidan bordet =)

Det blir ju inte direkt bättre av att det är så vackert väder idag också.. Tycker absolut du ska masa dig ur soffan och ta dig till Ikea..kanske det finns en snygg naprapat där!! =)

2009-11-22 @ 11:28:12
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0