Köksmys!

Jag lyckades vara ute 3 timmar idag innan jag började må kasst igen.
Var och kollade tapet, sedan skulle vi luncha på Paprika och där mötte vi Natha med man och bebbe så vi åt med dem, mycket trevligt!
Efter det skulle vi åkt till Hornbach och handlat färg men då fick jag magkramper så det var bara at vända hemmåt. Magen blev väl helt chockad av att få i sig mat :p

Väl hemma ringde en man som ville köpa vårt barbord och stolar, så han kom förbi och utan problem gav han de pengar jag begärt, enligt mig ett överpris, men vad gör det? Han betala ju! Haha... Så nu är vi bordslösa ;)


Skulle ni betala 1000 kr för detta?
För att tillägga; Vi betala 900 kr för det för 3 år sedan ;)

Sen har vi inte kopplat in TV:n i vardagsrummet än heller och ällingen gick iväg till Farmarn och hjälpte honom renovera så efter att jag plockat lite fick jag TV-abstinens så jag slog ihop alla mina blonda hjärnceller och skapade mig en myshörna i köket istället hehe... så här sitter jag nu med kuddar från soffan, en filt, tända ljus och inväntar Leilas Jul. Myspys. Ällingen och Farmarn är iväg och köper thaimat så det blir vår middag för dagen.



(sjukt dåliga bilder, ursäkta vår kamera)

Ha en toppenkväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt med thaimat! =) skicka över lite till mig sen är ni snälla =) härligt att bo som i ett flytt-kaos nu då =) Fantastiskt att kunna sälja för "så mkt pengar" =) Jag gjorde samma kap på ert sideboard som jag ju köpte för er för några år sedan för typ 1000:-, sålde det för 1500:- =) hihih...

ha en trevlig kväll!

2009-11-28 @ 20:47:41
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0