Nytt golv på plats!

Jag har fått duschat :)
Haha jag vet, det är äckligt att inte duscha på några dagar, men jag har ju faktiskt varit sjuk och då tänker man inte på hygienen i första hand, framför allt inte när man inte kan stå upp längre än 2-3 min utan att bli yr och illamående. Men imorse när jag vakna så kändes det helt ok så jag slängde mig i duschen. Gott!

Det blev superfint med det nya golvet också, nöjd! =)
Mycket bättre än det gamla iaf som såg orange ut när vi la på det nya =/
Men där under vår IKEA laminat ligger fortfarande orginalparketten så om den som köper lägenheten efter oss vill ta fram det so be my guest!



Nu ska jag försöka ta mig ut en stund.
XoXo


Kommentarer
Postat av: Mia

Golvet ser kanon ut! måste få komma och titta ngn dag ju =) Hoppas verkligen du kryar på dej nu!

Kul att du bytt design på din blogg.. e det så att du kan få mer inspiration till att blogga vidare...? =)

Puss o kram

2009-11-28 @ 14:27:14
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0