På språng...

Jag har inte skött mitt bloggande så bra tyvärr,
men det blir en långsam start helt enkelt ;)

Ällingen är hemma igen och life is back on track, känns bra. Hur mkt jag än njöt av att få vara själv så var det inte alls skoj att sova ensam på nätterna och vara rädd för monster och mördare och andra hemskheter. Det där med att endast ha ned dimrad toa lampa andra natten - No no, kom inte på frågan. Det blåste massa ute också så det lät som ett helt gangstergäng försökte bryta sig in, så det blev tänd fläktlampa även andra natten :)

Jag har gått och blivit förkyld, så även S.
Men det är bara att bita ihop och se glad ut, har ju klarat mig ifrån att vara sjuk hela året så självklart ska jag ta igen all skit nu.

Om en stund bär det in mot stan för att möta upp lite vänner, det blir restaurang och firande av en tjejkompis som fyller 30 år idag! Grattis Tereza!!!  =D
Ska bli jättemysigt i vart fall!



Så nu ska jag slänga in en tacopaj i ungen så den kan gotta till sig under tiden jag byter om osv, så där har ni vad jag äter till lunch imorgon, hehe...
Nä dax att röra på sig!

Ha en tip top kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0