Besviken, men nu blir det nya tag!

Jag är besviken, på mig själv.

Var en grej jag funderade på att göra men inte varit helt säker. Så jag har velat fram och tillbaka så igår tänkte jag "va fan, gör det bara" Man ångrar ju alltid bara det man aldrig gjorde...

Så idag letade jag upp all information på alla hemsidor och när jag kom till sista avgörande hemsidan så stod det som jag inte ville se "Utbildning är nu full, välkommen tillbaka till våren" Fasen!!!

Men man får väl skylla sig själv, sega jag... så nu får jag börja på en ny plan för hösten och våren *pust*

Man ska följa sin magkänsla och i denna fråga var min magkänsla aldrig tillräckligt stark, jag till och med funderade på att ta det till våren också.
Så jag får väl se detta som ett tecken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0