Buset avslöjas!

"buset" blev lite misslyckat, men ändå lyckat, haha...
För ett år sedan var ju jag och en annan tjej toastmadamer på ett bröllop, ja ett år sedan exakt på dagen faktiskt. Och ett årig bröllopsdag = bomullsbröllop, så vi hade planerat att åka hem till brudparet och smyga oss in när de sov. Duka upp frukost och sprida ut lite bomull från sovrummet ner till köket. Vi hade köpt blommor som såg ut som brudbuketten och gjort ett kort till dem som såg ut exakt som festprogrammet och lite annat smått som påminde om deras bröllopsmiddag. Vi satte även på deras bröllopslåt på cd-spelaren ;)

I vart fall, när vi öppnar dörren kommer maken ut från vardagsrummet och undrar vem fasen som kommer in utan att knacka. Så honom fick vi aldrig riktigt överaskat, men bruden i fråga fick vi allt väckt när allt var dukat och klart. Jätte roligt var det verkligen! =D

Glömde dock kameran :( men hoppas få tag på kort på något sätt ändå ;)

Så nu ska jag och mitt hjärta in till stan på brunch, va längesen vi två var ensamma med varandra så det ska bli mysigt. Måste göra mig klar, 45 min kvar bara innan vår tid på brunchen.

Trevlig dag sålänge


Kommentarer
Postat av: Anneli Mattsson

hi hi Ja herregud vilket bus ni gjorde. Jag fattade verkligen ingenting när Linus sade till mig i sovrummet att det låg gammalt ludd överallt(bomullen). Jag trodde för ett ögonblick att kanske Per plockat fram någon bortglömd romantisk ådra. Det var i alla fall mkt lyckat och en total överraskning. Du vet väl att det kan vara skadligt med chocker i min ålder ler

2009-09-08 @ 09:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0