Kom till mig ;)

Mary Kay visningen var jättemysig och de hade bra produkter, fick med mig en ögon make up remover hem, fick ju självklart köpa den men ändå :) Har ju köpt mig en toppenbra mascara för ett tag sedan, men tyvärr funkar ingen sminkborttagning på den mascaran och denna ska vara grymm, så håll tummarna. Annars får hon tillbaka den ;)

Jag ska ha visning hemma hos mig 22 oktober kl 19.00 så vill ni komma så är det bara att säga till. Enda kravet är att ni inte använder Mary Kate produkterna redan. Det finns 6 stycken platser så först till kvarn, killar som tjejer ;)


Denna kostade 220 kr, men ska tydligen hålla i minimum ett halvår så det kan det ju vara värt. Inte speciellt jätte dyrt heller faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0