Mysig eftermiddag!

Eftermiddagen har varit supermysig.

Fikastunden flög iväg och vi ses alldeles för sällan, var cirka ett halvår sedan sist, kasst av oss. Men vi fick pratat en massa och smidit massa planer som jag inte kan berätta om (än), hehe...

Efter det hämtade ällingen upp mig och vi åkte till Jessica för en kopp kaffe och för att kolla in hennes nya kök, sååå himla fint. Blev sugen på att ändra vårt också :p Men nej Therese, ska hålla mig, lite ändringar i vardagsrummet ska det göras men det är också det enda. Nu har ju en killkompis köpt en lägenhet a la renoveringsobjekt så jag får fjäska in mig där så jag får hjälpa honom istället, bara så du vet Farmarn! ;)

Ska sova nu, för min "jobba hemifrån dag" imorgon blev ett morgonmöte mellan 7-8 på jobbet innan jag åter kan åka hem och fortsätta min utbildning. Typiskt. Kanske ska ändra utbildningsdagen till torsdag istället!?
Hmm... får se på detta imorgon ;)

Bedtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0