Snart bär det av...

Dagen har bestått av fika med massa olika personer.
En jätte trevlig dag men vi har inte fått så mycket gjort inför resan till USA, vilket vi får lida för nu, men va gör det om 100 år!? :p

Jag var även på NK igen med mitt hår som de så fint slingade i lördags, var jätte nöjd men jag tyckte utväxten syntes lite väl mycket så jag gick tillbaka och de fixade det utan problem eller kostnad. Nöjd! 

En rolig grej när jag satt där med foliet i håret var denna annons som jag hittade i en hårtidning jag bläddrade igenom;

Haha... snacka om sign! :p hahaha...

Men nu är det nära... klockan 04:20 i natt kommer Sebastians pappa och hämtar upp oss. Jag borde inte skriva här egentligen, hoppas inte Basse ser detta, han är galen för att jag inte packat ännu. Det har varit så här de senaste gångerna vi åkt - jag packar i sista minuten, tror det kanske kan vara min form av resfeber. Eller vad tror ni? Nä jag får väl sätta igång. Vi har sagt att vi inte ska sova men jag sover snart sittandes, vi får se... packning var det ja.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0