Som ett brev på posten...

Titta vad jag fick på posten idag =)


Min namnring á la Lauren Conrad *lycka*

Så himla fin och den sitter nästan perfekt, litelite stor på ringfingret men knappt märkbart. Får se om jag ska ta den till en smyckesaffär och kolla om de kan förminska den så lite eller om den blir perfekt storlek när jag kommer ut i värmen ;) Långfingret satt perfa iaf :)
Åh den är så fin =D

Fick ju denna i födelsedagspresent när jag fyllde men segade med att beställa den. Och det var kanske bra för jag fick den nästan 150 kr billigare än normalpris, eller mamma och pappa fick den nästan 150 kr billigare än normalpris, hehe...

Tack mamma och pappa, älskar er mest i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0