Spenderat dagen i en bastu!

Har suttit hemma i soffan hela dagen med den jäkla utbildningen i vårt nya ekonomisystem som sätts igång 5 oktober. Jag är ju på semester när de vanliga utbildningarna hålls så jag får nöja mig med en internetbaserad utbildning.

Det har varit otroligt segt idag och eftersom det är så himla gött väder ute har det även varit som en basu inne i vår lägenhet. Men nu har jag äntligen kommit igenom hälften så nu ger jag upp.

Ska göra mig iordning för att ta bussen in mot stan och möta upp tjejen jag var toastmadam med för ett år sedan, vi ska ta en fika och sitta och prata ett tag.

Efter det ska jag hem till min bästa och titta på hennes nya kök, spännande =D

Hoppas ni har en underbar dag i solen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0