Stress & beslutsångest, ingen bra kombination!

Jag känner idag att jag inte alls mår bra, är stressad och känner att jag inte hinner med samtidigt som jag har extrem beslutsångest ang en sak som jag måste besluta inom en vecka. Allt detta tillsammans skapar kaos i min hjärna och jag får smått panik. Är yr, illamående, glömmer saker jätte lätt, trött och konstig i magen. Inget bra det här...

   

Jag är i STORT behov av att vara ledig. När jag går på semester så är allt på jobbet och med festen avklarat och beslutet är antingen beslutat eller för sent att besluta. Känns som min hjärna bara kommer slappna av och jag kommer vara halvt död hela resan, förhoppningsvis blir jag inte sjuk av min avslappning heller. För som en klock tjej sa igår; Det kommer vara så mycket nya intryck och saker som händer så kroppen kommer inte hinna bli sjuk. I hope she's right!

Dagens planer;
Jobba undan det som ligger på jobbet
Få bokat allt det sista inför festen
Besöka ällingens mormor & morfar
Boka hotell i Los Angeles
Boka hyrbil i Las Vegas
Boka en del av "utflykterna" som ska göras i USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0