Tips på klänning tack!

När jag kom till jobbet idag trodde jag att det var torsdag, men snabbt fick jag höra att det bara var onsdag. Och tro mig, det är nog första gången jag blivit glad över att ha en extra arbetsdag kvar, haha... Jag vann ju 8 timmars arbetstid innan semestern, så som det känns nu kommer jag hinna klart allt som ska vara klart innan jag går - gott!

Ska på lunchmöte om en stund och sedan ska jag försöka kompa ut, har en heeel del kvar att göra inför resan men tiden för detta finns knappt så nu när jag känner att jag har läget under kontroll, då passar jag på att smita en stund. Det är jag värd. Ska ju jobba hela helgen med festen också - och jag har absolut ingen aning vad jag ska ha på mig. Tips? Det ska gärna vara en klänning, inte för lång och inte för kort, inte för uppklädd men inte för tråkig heller.
Ja ni förstår va? :p Tips snälla!



Nu måste jag göra klart här innan mötet.
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0