Bästa festen ever!

Gårdagens fest var verkligen lyckad, super skoj och bra och jag är helnöjd.
Tiden flög iväg och jag var bara tvungen att följa med in till stan.
Så halv fem på morgonen kom vi hem och tolv var jag på jobbet igen och städade upp efter gårddagen - duktigt av mig, I know ;)
Det var utan tvekan årets fest!
Eller kanske tom bästa festen i mitt liv - ja, helt klart! Så jäkla bra!!!

Jag har tyvärr inga bra bilder, men ska få, så tills dess får ni stå ut med dessa :p


Så här ser verkstaden ut innan förvandlingen...


Förvandlingen har börjat...


...och fortsätter


Snart redo för fest!


Redo för fest!
(jätte suddig bild, vet, hehe...)


Och jag likaså...


Stefan Odelberg var kvällens höjdpunkt!

Ja det var helt klart en höjdarfest jag hoppas jag får göra om! =D


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken skillnad! :D

2009-09-14 @ 07:45:24
Postat av: Tereza

Ska försöka komma ihåg att skicka över helkroppsbilden jag tog på dig. Tyvärr är kvaliteten dålig, men man ser ändå vilken hottie du va/är! :)

2009-09-14 @ 08:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0