För festen!

Gårdagens förberedelser gick toppen, var hemma vid 20-tiden så det en timme tidigare. Till min lycka... Vi fick, tack vare alla snälla mekaniker, upp det meste på plats. Jag var dötrött när jag kom hem så strax efter 21-tiden däckade jag av på soffan och sov några timmar innan ällingen väckte mig och jag gick och la mig i sängen och sov tills nu 7.30 :p Gott var det i alla fall. Och välbehövligt.

Nu vid 10 ska jag vara och slinga håret och klippa mig. Sen efter det ska jag hämta upp blommor och åka tillbaka till jobbet för fortsatta förberedelser innan festen börjar kl 18. Ska bli så jäkla skoj, det är sådan skillnad på verkstaden så det är inte sant. Vill inte lägga ut bilder i fall någon läser innan kvällen, men imorgon ska ni allt få se :)

Detta är vad jag ska ha på mig ikväll:


Klänning från H&M


Namnring från Bettiesgalleria.se
Diadem från Gina Tricot
Örhängen och Halsband från Ur & Penn
Skor från Skopunkten

Fint? :)

Nu ska jag åka iväg till frisören min och sedan påbörja dagen.
Ha en underbar lördag


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag väntar med spänning på ett kort på dej med hela "outfiten"! =)

2009-09-12 @ 09:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0