Actimel-lycka i butik!


Som de flesta vet har jag alltid grejer planerade och massor att göra, min kalender är oftast fullbokad och jag älskar varje sekund av mitt liv. Oftast är allt detta bara roliga alldagliga grejer som har med privatliv att göra, men när det kommer massa inflikningar med viktiga jobbsaker eller andra extrema händelser så har min magkatarr en tendens att visa att den existerar. Och den senaste tiden har kalendern varit överfull, samtidigt som jag haft massa att göra med att byta jobb och en mamma som varit dålig osv osv så ja, min mage är inte i balans kan jag säga...

...i vart fall (sikket jäkla tjöt på mig) så är jag vid dessa tillfällen glad att Actimel drickyoghurt finns, den lugnar verkligen magen och hjälper. Så när jag såg att den börjat säljas i 8-pack ist för bara 4-pack var lyckan i affären gjord, haha...



- Reklam utan att få betalt för det, fasen vad dum jag är, haha...

Kommentarer
Postat av: mia

Hoppas magen ordnar upp sig snart, och att all dålig stress snart försvinner!

2010-04-13 @ 10:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0