Bikinis a la 2010


Jag har - som ällingen säger - bikinimani. Och ja, jag är svag för bikinis, varje år köper jag
en-två nya bikinis och använder dem endast ett fåtal gånger. Köper dock inga svindyra så det gör ju inte så mycket faktiskt, kunde ju varit värre om de kosta 800 kr per bikini eller så hihi...

Årets köp blev dessa;


Den blå-vita kostade 99 kr / del & Den laxrosa kostade 79 kr / del
Båda från H&M

Tyvärr fick jag ju aldrig tillfälle att använda dem nu i Turkiet men de ska vi nog se till att använda ändå. Den blå-vita är ju bara så marin och får mig att vilja åka båt, någon med flådig båt som vill bjuda med mig? Hehe... den laxrosa bara ÄLSKAR jag, så himla fin och den tillsammans med en snygg bränna blir ju en ren knock-out hihi ;)

Så nu vet ni, bikinis är min mani när det kommer till shopping! :p
(Och skor, jackor och väskor också... haha...)

Vad har ni för manier när det gäller shopping?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0