Dags för mig att njuta!


Sitter på bussen på väg in mot stan, har längtat hela dagen efter denna stund.
I december fyllde nämligen min syster år och fick en aroma massage av sin kille i present och nu fick jag en likadan av henne och hennes kille när jag fyllde, och på toppen av allt så har hon bokat in oss bägge på samma tid, lovely!

2 timmar ren njutning, ska bli så himla härligt!

Vi har tid mellan 17:30-19:30 och innan dess blir det en kaffe med min underbara på ett café i närheten.

Detta är det vi ska på;
Aroma helkroppsmassage (2 tim)
Reflexologi samt avslappnande kropps-, ansikts- och hårbottensmassage med varm mandelolja samt eteriska oljor. *mmmmmmmmmmm* =D

Ha en FAB eftermiddag mina snuttisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0