Det var på håret...


Haha sorry, blondinhumor i rubriken :p
Jag hade nämnligen vardagslyx hos frisören i 2,5 timme idag efter jobbet. Otroligt gott!
Och det bästa är ju att håret är så himla fint :)

Efter min frisörstid mötte mitt hjärta upp mig i stan, och ja förlåt, en halvtimme extra väntetid för honom då jag sa att det bara kommer ta 2 timmar men men... Han förstod inte hur man kan sitta och få håret fönat i cirka 20-30 min heller men vi tjejer vi kan haha...

Vi tog oss en sväng på stan efteråt och jag hitta en så fin klänning, tror dock inte att jag vill visa den i fall jag ska ha den på ett visst bröllop i sommar ;)
Men vi får se om jag ändrar mig :)

De stod även och delade ut "drinkar", alkoholfria såklart så jag grabba tag i en på vägen till bilen och när vi åkte iväg tog ällingen sig en smutt, såg lagom underligt ut att han sitter och kör bil samtidigt som han dricker en "drink" haha... För att även tillägga; När jag tog detta kortet körde vi förbi en parkerad polisbil med två farbror blå i :p
Men ingen skada skedd, tror inte ens de lade märke till det ;)



Nu har jag slappat i soffan en stund och ska nu krypa under täcket. Bokslut på jobbet imorgon vilket brukar betyda en extremt stressig dag! Men då går tiden iaf fort =D

Nattinatti mina goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0