Ellinor's sommartårta


En go vän till mig, vars flickvän är en himla go tjej, men även väldigt duktig på mat och nu är hon även med i Arlas nationaldags-tårte tävling.
Så ikväll är den bl.a. med i Förkväll på TV4 och inte nog med det så kan man nu även rösta fram den som vinnare på hemsidan.

Hur fin är den inte då? :)




Len jordgubbsmousse med frisk lemon curd på mjuka tårtbottnar...

Jag tycker ju inte bara att den är otroligt fin utan EXTREMT FIN och man ser verkligen all kärlek, energi och kraft som lagts ned på denna tårta.
Och på toppen (mer än jordgubben hihi... blondin som sagt) är ju att den verkar vara sååå himla fräsch och god, vattnas i munnen!

Jag tycker att ALLA borde gå in och rösta på hennes tårta iaf!
http://www.arla.se/nationaldagstartan/

Och vill ni ha receptet finns det antingen på hemsidan, eller här :)
http://www.arla.se/nationaldagstartan/assets/images/cake4.pdf


LYCKA TILL GUMMAN!

p.s. Förväntar mig en stor bit tårta om du vinner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0