Goodmorning sunshines!


Är så himla nervös och rädd att vårt plan till Turkiet imorgon eftermiddag blir inställt, vad gör vi då? Går och jobbar? :/ Hemma tänker jag inte sitta i alla fall... Så här står det dock fortfarande på hemsidan, vilket är gott! (Göteborg – Turkiet, Ord. avgångstid: 16.15)  Men vi får se, en timme i taget och allt kan hända! =)

Sitter just nu i soffan och skall snart dra på mig kläder och väcka ällingen, om 45 min är det jobb för mig och det passar mig alldeles ypperligt med tanke på vårt trista, gråa väder, bättre det än förra året när vi hade vårens varmaste dag den dagen vi hade öppet hus i alla fall.

Jaja... jag vet att det är lördag men det är roligt arbete, lätt arbetsuppgifter, gratis mat och dricka och otroligt lättförtjänta pengar. Perfekt!

Nepp, mot jobb...
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0