Loka likes Africa




I'm in heaven!
Jag bara älskar allt som är nytt i godis, dricka, mat och annan smakväg. Så när jag idag fick syn på dessa nyheter var jag ju bara tvungen att köpa en av varje och testa.

Och resultatet blev följande;

  Rooibos & Citron
Lite te-smak, inte alls god enl mig.
Men en annan person här hemma tyckte iaf om den.


  Mango & Marula
Jag är mango-svag och lukten av denna, mmm... men... sikken besvikelse :(
Inte äcklig men absolut inte det godaste jag druckit.

  Melon & Baobab
Har ni ätit de där gröna, runda "tugguminna" med melonsmak?
I så fall vet ni exakt vad denna dryck smakar.
Lite glass-smak över det hela också. Klar favorit! 

Måste säga att jag gillade Asien mer än Afrika, men men... ska inte dömma efter bara några smuttar. Saknar dock jordgubb-chili, mmm... DEN var god, haha... Men i vart fall, Mango är vinnaren i denna triologi.

Och med magen full av Loka kryper jag under täcket.
Nattinatt sweethearts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0