Me @ the moment!




Så här ser jag ut just nu...

Jag var hos naprapaten efter jobbet och det var verkligen som att få en hammare i skallen, jag blev helt jäkla slut. Var nästan farligt att köra hem då jag bara satt och gäspade och halvt lealös i hela kroppen. Men ack så underbart!

Ällingen är inte hemma så jag slängde på mig min veulormysis som jag fick av mamma och pappa i present och njuter av tystnaden och ensamheten ett tag innan han kommer. Ska försöka hålla mig vaken också och verkligen försöka komma tidigt i säng idag!

Ha en helt FAB kväll gullesnuttar!
XoXo


Kommentarer
Postat av: svärmor

Du e för söt snuttan,ha en fortsatt mysig kväll..kramiz

2010-04-08 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0