Mysig Måndag!


Har haft en toppendag och längtan efter att jobba imorgon existerar inte riktigt tyvärr, men men... nästa vecka har jag ju semester och skall bara ligga på en strand och slappa :)

Att få nytt recept gick utan problem och synen var oförändrad, han justerade glasögonen lite och sen var det tack för mig, perfekt!

Så det var bara att åka hem och invänta svärföräldrarna. Med dem blev det smörgåstårta, New York prat och mys.



Ska ni betsälla smörgåstårta i Göteborgsområdet så gör det på Svarta Katten i Kungälv; hur goa som helst, väldigt saftiga och med extremt bra priser! =D

Nu har vi slappat med varsitt glas vin framför Håkans Bar och Svenska Hollywoodfruar.
Det var dock lite roligt att jag sitter här i min aprikosa veulordräkt och så kommer Maria Montazami gående i en exakt likadan i serien (troligtvis inte från Cubus haha...)

Hoppas ni haft en underbar måndag!
XoXo


Kommentarer
Postat av: Mia

I L-O-V-E Svarta Katten! Deras "vanliga" tårtor är helt underbara! ;)

2010-04-13 @ 10:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0