Nya Marabou smaker!


Jag fick nys om nya Marabou Passion i förrgår, men när syrran skulle handla åt mig fick hon höra att den inte släppts ännu. Men det hade den tydligen, bara inte i den affären, haha... jaja i vart fall så fick jag mig ännu en överraskning när jag skulle handla den - det hade kommit ytterligare en ny, Marabou Polka.
Så vad gör man inte annat än köper dem bägge!? :p




Marabou Passion (med chili)
Det står på den att den är Limited edition, ungefär som Winter och Sommar har varit, alla mycket goda. Denna hade en väldigt frisk smak med hint av chili. Ingen jag känner att jag kommer behöva köpa varenda gång, men go om jag får säga min åsikt.

Marabou Polka
Mmmmmm... här stämmer verkligen deras slogan; Mer mmmmmm... i livet! Haha... så himla god och denna kaka försvann snabbt som attan. Jätte god, påminner dock mycket om Fazers Marianne-chokladkaka, men skitsamma, den är väl värd att köpas iaf :p

En sak är dock detta; På polkan står det inte limited edition, är det en smak som är här för att stanna tro!? =/
Det underliga är att Marabou gör reklam för Passion på sin hemsida, men inget om polkan!? Underligt!

Sen en annan uppmärksammad grej; Passion är 180 g och Polkan 200 g men de ser väldigt lika i storlek ut, så lite lurad blir man allt, hahaha...

I vart fall, ni måste köpa och testa, bägge smaker finns på Statoil! :)
Återkom gärna med en kommentar om vad ni tycker!

Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0