Öppet Hus


Idag var det öppet hus på jobbet och folk fick komma och titta, träffa säljare och underleverantörer osv. Det bjöds på korv, bullar, dricka och trevlig personal :)


Parkeringen innan folket börjat ramla in...


Vi gjorde vår arbetsplats så fin vi bara kunde...


Utställning av hyrlast...


Sedan började folket välla in...


Dessa otroligt söta skor såldes i vår butik för ynka 89 kr...

Detta är en dag som är rolig att arbeta med lättförtjänta pengar, perfekt!


Efter jobb åkte vi och handla räkor och sedan hem, jag däckade av direkt och sov en timme, hur gott som helst. Sen kom två goa vänner förbi och vi mumsade räkor, drack gott vin och hade det allmänt trevligt! =)

Nu ska jag dock sova och hoppas på ett mirkel ang resan imorgon!
Håll alla tummar och tår för min skull! ;)

Nattinatt mina gos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0