Roligare än så här har inte denna kväll varit!


Jag har haft tvätt tid i tvättstugan nu ikväll, trots att vi har tvättmaskin hemma så satte jag faktiskt upp mig på tvätt tid. Jag har tvättat alla badkläder för hand och hängt in dem i torkskåpet, mest därför jag bokade den. Men sen passade jag på att ta med precis all tvätt vi hade liggandes så nu får vi bort ALL tvätt, underbart! =)
Och även handtvättat allt vi köpt i USA eftersom det inte går at tvätta i tvättmaskin =/

Sen tycker psykot i mig att det är ganska avslappnande att sitta i en tvättstuga, haha… så jag satt faktiskt där nere hela tvätt tiden och spelade lite på iPhonen och surfade runt osv haha :p

Hoppas ni alla haft en underbar kväll och får en god natts sömn!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0