Semesterdag #2


Idag var det Danmark med Stena Line som stod på schemat.
En jätte trevlig båttur dit med go dricka, kortspel och massa skratt...


Bye Bye Götlaborg!


Så här gjorde vi för att se priserna i baren :p





Väl i Danmark sprang vi runt och leta efter öl och dylikt men med vår nu låga krona så var det inte alls billigt tyvärr, vi hade 1½ timme i Danmark och det var lite väl kort, men det var det eller 8 timmar vi hade att välja på och vad ska man gör i 8 timmar? =/

På vägen hem åt vi supergod buffé; massa god mat och superdupergod chokladkaka, mumma! Och gräddsåsen de hade, mmmmmmm... LOVELY! =D
Efter det handla vi lite i taxfreen, spelade lite enarmade banditer och sen lite mera kort innan vi befann oss i Göteborg igen.





I Fredrikshamn var vädret inte alls gott, det blåste och var kallt och en liten, liten stund så kom det även snö. Kändes inte alls som semester just då men men... haha...
Det var dock gott att komma hemifrån en dag iaf :)


Här är vår shopping, exkl ett lock öl då :)

Och bara för att visa min mammas svaga sida då det kommer till godis,
här är vad hon bad mig köpa till henne;

Hihi... hon är för go min älskade mamma! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Det har varit en lång dag för oss alla och till skillnad från hjärtat mitt somnade jag en-två timmar på soffan när vi kom hem. Så efter lite Desperate och Cougar Town somnade han nu på soffan under Christine-avsnittet, min underbara!



Ska kolla klart på mitt inspelade avsnitt av Greys och sedan väcka honom så han får sova i sängen istället! ♥

Sov gott där ute i Sverige / Världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0