Semesterdag #4


Idag har varit en riktigt slapp dag, helt underbart!

Vaknade tidigt imorse, låg kvar i sängen en lång stund och läste nyheter innan jag gick upp och slängde mig framför datorn och käka frukost.

Sedan bestämde vi oss för att ta tag i dagen så vi begav oss mot Chilli och Bolagret och kollade lite möbler och piff till lägenheten. Varför är det alltid så himla mycket man vill ha? :p

Efter en stunds tittande begav vi oss mot Eriksberg och deras underbara La Italia för lite lunch, pastagratäng, så underbart gott!



Och eftersom solen var framme tog vi kaffet-efter-maten i take away muggar och gick en stund på kajen, jädrans gött, tills det började blåsa...





Vi styrde bilen hemmåt istället och slängde oss återigen på soffan, Basse framför något jag inte orkade bry mig om och jag framför TV3 play och kollade Anna Anka söker assistent hehe... en kvinna man hatar att man älskar :p
Efter en stund kikade underbara Maria förbi och det blev lite catch-up en stund innan jag och ällingen begav oss iväg för att fika hos min systeryster, jag hade ju nämnligen hittat dessa två underbara ting på Statoil tidigare under dagen;



Älskar verkligen allt som är nytt!
(Dessa två får ett eget inlägg imorgon, hehe...)

Efter en go fika med is-latte och choklad åkte vi hemmåt och förberedde oss inför helgen.



Efter detta bumsa vi återigen ner i soffan; denna gång med vin, räkor, kräftor, film och godis, heeelt underbart!!!




Men någon hade glömt tvätta "händerna" innan maten, hahaha...


Och blödiga Therese fick "naaaah"-känslor när jag hittade denna lilla krabat :(


Hahaha...

Ja det har som sagt varit en väldigt go dag och imorgon skall vi uträtta lite ärenden och sedan bär det av mot Jönköping över helgen, gott! :)

Nattinatt alla goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0