Semesterdag #5


Vi degade oss igenom morgonen, sedan åkte vi iväg och avslutade varsitt konto på SEB innan vi packade in oss i bilen och körde mot Jönköping.

Vi bor på Comfort Hotel Jönköping...



Jag hade lite oroliga känslor över detta eftersom Comfort hotell har en tendens att inte vara de bästa, men detta är verkligen super. Jättefina nyrenoverade rum, bubbelpool, bastu, biljard, gratis kaffe/te och frukt dygnet runt och en mysig restaurang/bar.






Undrar dock en sak; Varför lägger man en sådan här bild på huvudkudden i sängen?
Hahaha...



På baksidan kortet står att om man bor en natt på ett Choice hotell så räddar man 100 kvm regnskog för ett år, lite häftigt dock :)

Vi andades lite, tog oss varsitt gott att dricka och jag måste få rekomendera den nya Bacardi Breezer Tropical Mango, mumma! =)



Efter detta gick vi ut och åt, på vägen dit såg vi dock en full man i en rullstol som åkte mitt i vägen, så bilarna fick köra om honom. Såg roligare ut än det låter märker jag dock! =/  hehe...



Dagens middag blev det supergod tapas på restaurang Anna-Gretas restaurang nära hotellet, även det mumma!
Eller det blev detta för mig och älling medan syster och Kenan tog varsin ryggbiff,
 såg inte heller helt fel ut.



Efter maten gick vi tillbaka till hotellet och bytte om till badkläder, sedan begav vi oss mot relaxavdelningen, jag ville dock gå in här och utforska vinerna, men icke öppet för mig, haha...



Så jag fick nöja mig med bubbelpoolen jag med :p
Inte heller helt fel kan jag säga, supermys!




Även en bastu hanns med =D



Vi duschade av oss och satte på oss kläder och gick ner till baren en snabbis.

Nu ska vi få oss en god natts sömn i underbara hotell satin! Underbart!
På min lista över vad som är lyx med hotell så kommer definitivt hotellsatin på andra plats, på första platsen kommer utan tvekan hotellfrukosten! Så det ska bli spännande imorgon att se hur den är, hoppas på det bästa.

Sov gott allesammans!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0