Semesterdag #7


Sista lediga dagen innan jobb igen, blandade känslor - saknat jobbet men det är ju så jäkla gött att vara ledig!

Idag gjorde vi en repris av gårdagen - upp och åt frukost tidigt, sen tillbaka till rummet och somnade om en stund, slappt och helt underbart! :)

Vi packade våra väskor och checkade ut, dags för hemresa.



Vi tog vägen om en skobutik där syster handlade ett par superfina gladiators.
Vi hittade dessa ENORMA skor under tiden, finns det verkligen någon med så stora fötter?



Titta bara på skillnaden mellan älsklings 44:or och dessa, haha...



Efter skobutiken åkte vi hemmåt, men... Jag och Nettan kom på en superidé, tyckte vi iaf, haha... så vi svängde vägen om Gällstad och hälsade på Lager 157.


 
Fanns massor men inget direkt för oss. Blev dock 2 par leggings, ett par jeans, 5 par strumpor och ett halsband till mig och en piké till hjärtat.



Hittade dock en annan affär där vi råkade bränna lite mera. Ett par skor fick vi var och jag fick mig äntligen en efterlängtad väska för inte mkt pengar alls, så nöjd! =D




Ett internskämt under denna semester har varit att kalla min syster för Bettan (hon kallas vanligtvis för Nettan), ett smeknamn som inte var allt för uppskattat, men se vad vi hittade på parkeringen, mohahaha... kunde ju inte motstå att ta ett foto :p



Vi hittade även en butik som hette TG's outlet, det du Farmarn, haha...
Blev dock inget kort då vi bara åkte förbi.

En sväng förbi Donken och magarna var också nöjda.

Väl hemma packade vi upp allt, slängde in en tvättmaskin och jag slängde mig i en dusch.
Nu ska vi njuta av det sista lediga av denna kväll med en film och mys.

Hoppas ni haft en toppenhelg!
Pussar o Kramar på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0