Underbara sol!


Jag hade massa jag skulle göra idag när jag var ledig, men med detta vädret tillsammans med att jag verkligen är i behov av att ta det lugnt så är det så det fick bli. Har tagit en spa-dusch med peeling, ansiktsmask och hårinpackning och suttit på balkongen några timmar nu. Just nu är det en chai-latte och taxfree katalogen som gör mig sällskap på balkongen, underbart! Det är 30 grader och vindstilla på balkongen, rena sommaren! =D



Nepp njuta skulle jag göra ja, iaf en timme till.

Klockan 15 ska jag nämnligen vara och få nytt recept för p-plåster, efter det skall jag handla present till Sebastians pappa som fyller år idag GRATTIS! Efter det vara på synkontroll och sedan kommer hans föräldrar på besök och då blir det smörgåstårta, mumma!
Så som sagt - jag ska passa på att njuta av lugnet och att göra så lite som möjligt! :)

Ha en alldeles FAB eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0