Gårdagens bravader!


Mandisen sov 12 timmar natten tills igår och det var gott att få vakna vid nio trots en liten :)
Visst, vi var uppe vid sex-tiden och bytte blöja men sen somnade hon om med en gång.
Men när hon väl vaknade var hon lika glad som alltid och började direkt busa runt.





Efter lite bus var det dags för frukost, men då vi skulle iväg vid 12-tiden så fick det bli brunch med en gång, hehe... vi åt stekt potatis, korv, yoghurt, macka, äpplekräm och juice. Mumma! Amanda hade dock sitt egna lilla sätt att äta på, men hon fick ju i sig mat iaf :p





Efter en kladdig frukost fick vi ta oss en dusch och lillan älskade verkligen duschen,
eller "bada" som hon sa. Efter duschen gick jag och hon ut och gunga medan ällingen
städade iordning efter frukost.



Sedan kom hennes föräldrar och det var dags att åka mot Svenska mässan.
Baby- & Barn- och fotomässan stod på schemat. Mycket trevligt var det!
Och Amanda fick lekt lite hon också :)





Efter mässorna skildes vi åt och jag och mitt hjärta stegade mot bion och hämtade ut biobiljetter till kvällen, gick vidare till Pasta+ och åt helt otroligt god pasta, som alltid där, och tog oss en kall till detta - mumma. Gick sedan tillbaka till bion och satte oss på deras uteservering i den underbara solen och även där slank en kall ner ;) Efter detta kom syster och hennes kille och vi handlade godis och sedan började filmen, The Bounty Hunter, ingen jag rekomenderar någon att lägga biopengar på men sevärd hemma.

Idag är jag ledig från jobbet, helt underbart, har dock en massa som ska fixas så efter massa slapp i soffan ska jag sätta igång!

Ha en underbar dag allesammans!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0