Dagens mat...


Ett experiment i ugnen, tog vad jag kunde finna och gjorde en maträtt av detta...



...kan avslöja att det faktiskt blev riktigt, riktigt gott :)

Skiva falukorv och lägg i botten
Vispa vispgrädde och blanda med chilisås och häll över
In i ugnen (jag satte den på 150 grader och lät den stå inne i 20 min)
Ta ut och servera med ris

Smakade som korv och stroganoff :p
Fast bättre, självklart! ;)

Nu blir det detta och tv-mys!



Jag är helt stolt över mig själv - jag tar hand om en sjuk pojkvän!
Lagar mat, städar och serverar efterrätt.
Ett litet steg för Therese, ett stort steg för mänskligheten ;) hihi...

Nä nu börjar TV:n!
XoXo


Kommentarer
Postat av: Tereza

Nästa gång, prova att stek falukorv, häll i matlagningsgrädde och sedan röd pesto. MUMS!!!

2010-04-07 @ 13:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0