Ny "hobby"


Har jobbat hemifrån idag, inte fel med tanke på att det regnat ute.
Tände ljus och njutit av att få sitta i en soffa :)

Lunchen bestod av mitt nya hobby - spadusch; tänd massa ljus, sätt på bra musik (gärna lite lugnare) och ta en riktigt, riktigt het dusch. Så het att det skapas ånga i hela badrummet. Helt underbart! =D




Idag blev det Sara Löfgren, Calaisa och Jessica Simpson som stod för min musik :)

Nu ska jag äta en cheeseburgare och göra mig redo, ikväll blir det räkmacka och vin med mina underbara arbetskamrater och fira att jag (förutom ett möte på måndag) nu har semester! *wiie* =D

XoXo


Kommentarer
Postat av: lisbeth

Ha en go semester. Vi åker på sista minuten till Kreta imon, härligt!!!!

Kram faster....

2010-08-06 @ 15:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0