Shopaholic a la Tess


Jag har ju shoppat en del de senaste dagarna och här har ni resultaten!

Köpte lite kläder; Tröjor, skjortor, sovkläder, klänningar, väska, armband m.m.



På Ullared fann jag en massa smått och gott, förutom det vanliga duschcreme, shampoo osv köpte jag även lite nagelgrejer, kakfat, bok m.m.



Även två lite större ljusstakar som skall bo i mitt vardagsrumsfönster, samt ett lovely väggord till hallen (tror jag)



Fick även, äntligen, köpt ett mobilskal till min bäjbi =D



Även hittat en Dolce & Gabbana klocka, men osäker på om den är The One, får funna lite mera på det, är en del pengar så man vill ju inte köpa nått och ångra sig ;)

Jo, har köpt en sak till, men det blir ett eget inlägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0