En perfekt söndag!

Sikken dag, jag är helt slut! Men skoj har det varit!

Det började med båtmässan, sötis Jessica hade skaffat oss gratisbiljetter så det var bara att tacka och ta emot! Supermysigt och det fanns en heeel del otroligt intressanta båtar. Dock accepterade inte bankomaten ett uttag på 6 mille, så båtköp får vänta ett tag till, haha...

 Massa fina båtar...
 Aj Aj kapten !!!       


Efter båtmässan drog vi vidare till bion där vi satte oss och åt lite god mat och satt och tjöta i två timmar innan det var dags för filmen, på med de snygga brillorna och vi var redo för Avatar!



Hur filmen var?
Ja herregud, va ska man säga? Den är otroligt svårbeskrivlig.
Men ok - DEN VAR OTROLIGT HÄFTIG!!! Själva handlingen var väl sisådär men seriöst så tänker man inte ens på den då filmen är så himla bra gjord och det är så mkt effekter och ja... nä ni får helt enkelt gå och se den själva - det är en order! ;)

Betyg: TTTTT


Nu har jag massa att tänka på och fundera på tills imorgon så nu stänger jag ner för natten, sov gott och dröm sött alla mina underbara!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0