Hugg av mitt huvud någon!


Igår mådde jag helt ok och bestämde mig för jobb idag, på sen eftermiddag började huvudvärken krypa sig på, jag tog en lååång varm dusch, drack massor och fick massage, men inget hjälpte. Det hela slutade i migrän, en kraftig sådan och jag ville bara skrika; men bet ihop, tvinga i mig två treo, öppna fönstret och gick och la mig.
Ställde klockan på jobb men vakna av samma huvudvärk så gav upp.

Alla persienner har varit neddragna hela dagen och jag har mest suttit under mitt täcke, allt för att det ska vara mörkt. Skickade även ett desperat sms till syster som lovade att hon skulle ge mig en riktig massage idag när hon slutar jobba - hon är jätte duktig och det brukar alltid bli bra. Så håll tummarna!

Ällingen ringde nu och sa att han skulle åka hem, söt som han är köper han med sig en fiskburgare från Donken och en milkshake för att jag ska få mat i magen. Kärlek!

 Nu kom posten, hoppas lönespecen damp ner, icke troligt men hoppas ändå! :)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0